کد مطلب: 138822
adobe reaader 11
تاریخ انتشار : 1396/11/09 12:10:41
نمایش : 3867

Adobe Reader جديدترين نسخه از برنامه ي معروف كمپاني Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب هاي الکترونيک PDF استفاده مي شود، اين نرم افزار رايگان محصولي از شرکت غول آساي Adobe مي باشد، كه به تازگي جديدترين نسخه آن را با تغييراتي جزئي ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رايگاني است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فايل هاي PDF را مي دهد، و از ايجاد و توليد فايل هاي PDF معذور مي باشد! محيط كاربري اين نرم افزار به صورتي ساده و در عين حال پيشرفته طراحي شده و امكانات مختلفي از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپي محتويات و بسياري قابليت هاي ديگر را در اختيار كاربر قرار مي دهد.
همچنين استفاده از اين نرم افزار نياز به تخصص خاصي ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كليه فايل هاي PDF موجود در هارد ديسك سيستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به اين فايل ها، با يك دابل كليك ساده اجرا شده و محتويات فايل را به نمايش مي گذارد.
لازم به ذكر است كه ويرايش جديد Adobe Reader، داراي قابليت شتاب دهندگي به واحدهاي پردازش گرافيکي (GPU) مي باشد، که قادر است محتواي فايل هاي PDF، مانند تصاوير گرافيکي و سه بعدي را با کيفيت مطلوب تري به نمايش گذارد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Adobe Reader XI:
- ابزار کامنت پيشرفته
- پروفايل هاي باز کردن PDF
- پشتيباني از تکنولوژي فلش
- CAD و قابليت هاي جغرافيايي
- دسترسي به همه ي فايل هاي PDF
- خدمات Online
- داراي استاندارد هاي بين المللي
- ابزار هاي دسترسي پذيري
- داراي ابزار توسعه
- استاندارد هاي امنيتي
- رابط کاربري چند زبانه
- و ...

 


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن