کد مطلب: 138824
windows 10 32bit
تاریخ انتشار : 1396/11/10 05:53:49
نمایش : 1654
شرکت مايکروسافت در تاريخ 1 اوت 2016 (۱۱ مرداد ۱۳۹۵) آپديت جامع و مهمي به مناسبت جشن يک سالگي Windows 10 تحت عنوان Anniversary Update - Redstone 1 يا به طور مخفف RS1 منتشر و تمامي فايل‌هاي ISO خود را به روز رساني نمود که شامل همه‌ي آپديت‌ها تا تاريخ ذکر شده مي‌شود. اين نسخه تغييرات گسترده‌اي نسبت به نسخه‌هاي پيشين پيدا کرده است و قابليت‌هاي جديدي در اين نسخه معرفي شده‌اند؛ همچنين حداقل سيستم مورد نياز براي اين نسخه به روز شده است.
مايکروسافت از ويندوز 10 به عنوان جامع‌ترين پلتفرم دنيا ياد مي‌کند. پلتفرمي که از طيف وسيع سخت‌افزارهاي مختلف در قالب يک راه‌حل جامع پشتيباني مي‌کند. جو بلفيور از مايکروسافت به اين نکته اشاره کرد که ميليون‌ها مشتري اين شرکت هنوز از سيستم‌عامل ويندوز ۷ استفاده مي‌کنند و رمودندي‌ها مايل هستند تا آن‌ها را تشويق به بروز رساني به نسخه‌ي 10 ويندوز کنند. مايکروسافت در ويندوز 10 تغييراتي اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قديمي ويندوز را نيز جلب کند.
ويندوز 10 در ابزارهاي مختلف اجرا مي‌شود. از اينترنت اشياء گرفته تا سرورهاي پيشرفته‌ي ديتاسنترها مي‌توانند به ويندوز 10 مجهز شوند. برخي از اين ابزارها صفحه‌نمايش 4 اينچ خواهند داشت و برخي 80 اينچ. برخي نيز اصلا صفحه‌نمايش نخواهند داشت. برخي از اين ابزارها در يک دست جاي مي‌گيرند و برخي نيز ابعاد چند متري دارند. بعضي از ابزارهاي مبتني بر ويندوز 10 از قلم و صفحه‌ي لمسي براي کنترل دستگاه بهره مي‌برند و برخي از صفحه‌کليد و ماوس و برخي ديگر نيز از کنترلرهاي حرکتي استفاده مي‌کنند. در بعضي از اين ابزارها امکان سوييچ کردن بين اين حالت‌ها هم وجود دارد.
 
 
part1:                       part2:                               part3:                    :part4
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن