کد مطلب: 138855
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد که فضاي مجازي فقط يک پيام رسان نيست و ابعادي فراتر را در برمي‌گيرد
تاریخ انتشار : 1396/11/22
نمایش : 1367
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد که فضاي مجازي فقط يک پيام رسان نيست و ابعادي فراتر را در برمي‌گيرد
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد که فضاي مجازي فقط يک پيام رسان نيست و ابعادي فراتر را در برمي‌گيرد و نتيجه مقابله با فضاي مجازي، شکست است.

محمدجواد آذري جهرمي در جشن انقلاب اسلامي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به اينکه در گذشته در حوزه فناوري‌ها جايگاهي نداشتيم و ورود تکنولوژي به کشور با هدف مصرف گرايي انجام مي شد، گفت:
امروز جوانان ايراني در تکنولوژي و فناوري حرف‌هايي در دنيا دارند و شايد به لحاظ کار گروهي مشکل داشته باشيم ولي تربيت يافتگان دانشگاهي ما درسطح نخبگان دنيا هستند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات يکي از دستاوردهاي بي‌نظير بشر را فضاي مجازي عنوان و اعلام کرد که فضاي مجازي فقط يک پيام رسان نيست و ابعاد و عمق آن از چيزي که امروز مي بينيم فراتر است و تحليل اقتصاددانان بزرگ دنيا اين است که ما به زودي با انقلاب صنعتي چهارم مواجه هستيم.
جهرمي با بيان اينکه در آينده با مفهوم جديدي به نام اقتصاد ديجيتال مواجه مي شويم، افزود:
در آينده با تغيير سبک حکمراني، زندگي و فرهنگ مواجه مي‌شويم به‌طوري‌که جاري شدن تکنولوژي در زندگي بشر تغييرات شگرفي را به وجود مي‌آورد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تمام زيرساخت‌ها درآينده را وابسته به فضاي مجازي دانست وتاکيد کرد:
مطمئن باشيد که انقلاب صنعتي چهارم حتما در دنيا رخ مي‌دهد و اقتصاد ديجيتال بخش عمده‌اي از اقتصاد دنيا مي‌شود و اگر امروز در اين حوزه فعال شويم در دنيا عقب نمي‌مانيم اما اگر منفعل باشيم حکم به اضمحلال آينده خود داديم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن