کد مطلب: 138861
مايکروسافت به کمک کاربران موبايل مي‌آيد
تاریخ انتشار : 1396/11/28 22:40:33
نمایش : 1677
ايتنا - اغلب کاربران از سرعت پايين انتقال تصاوير و فايل‌ها از موبايل به رايانه شکايت دارند.
مايکروسافت مي‌خواهد با انتشار يک اپليکيشن جديد براي گوشي‌هاي اندرويدي و iOS، به کاربران اين گوشي‌ها امکان دهد تا به سرعت تصاوير گوشي‌شان را به رايانه منتقل کنند.

به گزارش ايتنا از ايسنا، يکي از مشکلاتي که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند، آن است که چگونه با سرعت زياد تصاوير و ويديوهاي ذخيره شده در گوشي‌هاي خود را به رايانه منتقل کنند.

اگر کاربران بخواهند از طريق فناوري بلوتوث اين حجم از محتوا را بفرستند، اين کار تحت تاثير حجم بالاي تصاوير و ويديوهاي ارسالي به کندي انجام مي‌شود و همين امر موجب نارضايتي و کلافگي بسياري از کاربران خواهد شد.

حالا غول مايکروسافت به منظور حل اين مشکل و جلب رضايت اين دسته از کاربران، تصميم گرفته اپليکيشن جديدي را تحت عنوان Photos Companion ويژه گوشي‌ها با سيستم عامل اندرويد و iOS منتشر کند تا به کاربران امکان بدهد با سرعت بالايي تمامي تصاوير، ويديو و فايل‌هاي ذخيره شده برروي گوشي خود را به رايانه با سيستم عامل ويندوز خود انتقال دهند.
 

مايکروسافت ماه‌هاست که برروي اين پروژه و اپليکيشن کار مي‌کند و حالا به نظر مي‌رسد مي‌خواهد در جديدترين نسخه از سيستم عامل خود يعني ويندوز ۱۰ به صورت پيش فرض و خودکار اين اپليکيشن را نصب کند تا کاربران در صورت دلخواه، اپليکيشن مذکور را برروي گوشي خود نيز دانلود و نصب کرده و از سرعت بالاي انتقال و ارسال تصاوير و فايل‌هاي خود لذت برند.
 
 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن