کد مطلب: 138906
(MSC Adams 2016 (64-Bit
تاریخ انتشار : 1397/05/08
نمایش : 917

وش هاي طراحي سنتي "ساخت و تست" علاوه بر پر هزينه بودن، بسيار وقت گير و حتي در بعضي مواقع غير قابل اجرا خواهند بود. نرم افزار Adams به مهندسين کمک مي کند که به راحتي و با صرف هزينه و زمان بسيار کمتري نسبت به ساخت و آزمون فيزيکي، به ايجاد و آزمايش نمونه ي مجازي از سيستم هاي مکانيکي بپردازند. برخلاف ساير نرم افزار هاي Cad موجود، آدامز فيزيک واقعي و به طور همزمان حل معادلات سينماتيک، آمار، شبه استاتيک و ديناميک را در برمي گيرد.
نرم افزار Adams به طور گسترده جهت پويا نمايي و نمايش حرکت اجسام به صورت سه بعدي و تجزيه و تحليل آن ها در جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. آدامز با قابيلت هاي بسيار متنوع و بالاي خود، مهندسان را در ايجاد، آزمايش، بررسي و بهينه سازي طرح هاي سيستم هاي مکانيکي، قبل از رسيدن به پيش ساخت فيزيکي ياري مي کند. با بهره گيري از بخش هاي مختلف در نظر گرفته شده در اين نرم افزار مي توان با شبيه سازي حرکتي سيستم مکانيکي، تست سينماتيکي سيستم، اندازه گيري نيروهاي وارد بر اتصالات و ...، عمر قطعه در چرخه کاري را تعيين نموده و مکان دهي قطعات را به صورت بسيار دقيقي انجام داد.

ماژول هاي اختياري اي که با آدامز در دسترس است اجازه مي دهد تا کاربران با استفاده از اجزاي مکانيکي، پنوماتيک، هيدروليک، الکترونيک، و کنترل سيستم هاي فن آوري براي ساخت و آزمايش نمونه هاي مجازي اوليه که به محاسبه دقيق براي تعاملات بين اين زير سيستم هاست بپردازند. 

قابليت هاي کليدي نرم افزار Adams:
- پويا نمايي چند سطحي و نمايش حرکت اجسام به صورت سه بعدي و تجزيه و تحليل آن ها
- ايجاد و آزمايش نمونه ي مجازي از سيستم هاي مکانيکي
- صرف هزينه و زمان کمتري براي ايجاد و تست
- دربرگرفتن فيزيک واقعي، حل معادلات سينماتيک، آمار، شبه استاتيک و ديناميک به صورت همزمان
- شبيه سازي حرکتي سيستم مکانيکي، تست سينماتيکي سيستم، اندازه گيري نيروهاي وارد بر اتصالات و ...
- و ...

button

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن